If I can be the Wind beneath your wings...



ㄚMO 也開始寫BLOG ,BLOG  勉強是我跟她的 出口  ....

 

 I don't know why I love him, I just love him.

But, angel left again...I thought.

He used to be my sunshine, I love his smile so much.

I said no matter what your answer is, I will understand.

Becuase from the beginning, I knew It can't last too long,

there were so many differences and gaps between us.

But,I can be the Wind beneath your wings,

If you wanted to , I'll be right here waiting.

 

但對不起 我不該說 真希望失憶的人是我

雖然我每天都在假裝中過著生活  

假裝做著你還在的時候我們做的事情

假裝你正在上班 我坐在這 看著Bar裡面的你 

假裝走著你在的時候我們分開的路線 

假裝你正騎到仁愛路待轉  我坐在車裡 望向右邊待轉區的你

 

我不想忘記你 (作詞:嚴云農 作曲:黃忠平)

我在向前走 卻像在退後
我在用想念 狂歡寂寞
越快樂就越失落 愛將我們高高舉起以後
再讓心 學會墜落
懷念著 寬闊的天空
雖然那裡 空氣很稀薄

#我努力 想起你 笑著哭泣
 讓自己 深愛你 再學會放棄
 我不想忘記你 就算可以 我寧可記得所有傷心

@我努力 想起你 哭也沒關係
 用祝福 和感激 勇敢失去你
 愛你這個決定 雖然艱辛 我不說對不起

一個人不懂 什麼是擁有
兩個人不懂 怎麼把握
越在乎就越脆弱 愛將我們高高舉起以後
再讓心 學會墜落
懷念著 寬闊的天空
雖然那裡 空氣很稀薄
arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()