close


看了色戒  應該很多女生 對"你鑽進來了"  十分敏感


是阿,我也是, 看片真的看的我好鑽~哭的我 突然登亮還轉不回來 我是愛哭鬼 (那天不是月經前憂鬱症 -_-)


報告老師:


我要借題發揮,他鑽進來了!  他讓我心揪痛,酸酸的拉!!  討厭~~


I said:


Hey,say something sweet before i go to bed.


He said:


 Like I might accomplish your third wish this year? 


我一時沒會意過來,他丟了個Link給我,不是我自己Yahoo Blog? 幹麻給我...


http://tw.myblog.yahoo.com/babywho-no4ever/article?mid=140&sc=1#159
我說,我今年生日又沒唱歌又沒許願的!...


He said: Ok, then forgot it.


I said : No way!! Make it clear, u made the rule!


Suddenly, the last sentence, ... 2007...存錢,Real Love to go!


What??!!


Hey~my heart is so warm so, Thank u K, Luv u 2!


Don't be scard, You can be my umbrella, I can be ur cinderlla.


So,里長我來當,補土作文你去寫!


 


2007存錢 TO GO!! 難了點~但衝吧...


至少我都有錢吃飯  我很溫暖 because I met you ~again!


 



 


 


 


 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()