close

人生實在令人錯愕,我們只說過了幾句話,

然後  說再見的時候  妳緊緊的拉住我的手,

而我  很難得的跟第一次見面的人擁抱!

或許  一見如故,

或許  你疼惜我也是女人,妳懂我微笑背後的眼淚,

讓我向陽吧,妳對我說的話讓我心都一直暖暖的!

我沒有天真的相信真的要跟他有什麼未來,

老實說我自己也不知道自己想什麼,

應該說我知道我愛不愛他,但我喜歡他,我喜歡你

而且我相信   你給我的讚美!

For you. 

 

John Mayer - All We Ever Do Is Say Goodbye (約翰梅爾/難分難捨)

在我才想將你逐出腦海

你的聲音卻又劃過我寧靜的床

說你想再重新再來

但我所做的一切就是奉獻一切

 

為什麼 你傷了我一次又一次

為什麼 我讓你  傷了我一次又一次

 

當    我們所做的一切只有不斷的說再見

我們難分難捨   又難分難捨  就只是  難分難捨

 

我買了張機票

但落地的時候 妳又再度消失

 

再美麗的情歌都無法表達我對你的愛

但我只能不斷的追逐過往

 

為什麼 你傷了我一次又一次

為什麼 我讓你  傷了我一次又一次

 

 

我們只能說再見 

只能說再見

Just when I had you off my head
Your voice comes thrashing wildly through my quiet bed
You say you wanna try again
But I've tried everything but giving in

Why you wanna break my heart again
Why am I gonna let you try

When all we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye

I bought a ticket on a plane
And by the time it landed you had gone again

I love you more than songs can say
But i can't keep running after yesterday

Why you wanna break my heart again
Why am I gonna let you try

When all we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye

We say goodbye
We say goodbye
We say goodbye

All we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye
All we ever do is say goodbye

All we ever do is say goodbye
(to fade..)

arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()