我不會為你改變,你更不用為我改變
 
驗証了我不愛你你不愛我的時候,
試圖享受難過,但卻一口都嘗不到! 原來你如此乏味!
 
期待一起分享 喜怒哀樂,
卻只有完全的謊話 ,與虛偽的應付,總之就是歸零吧!
sigh!
 
 
 
 
 
  
***
Fiona Apple / Why Try To Change Me Now
因為我是如此多愁善感,所以我走在雨中 
 
有些是我都難以解釋的習慣
 
或許從街角開始,在西班牙發生,
又何必試著現在改變我呢?
I'm sentimental
So I walk in the rain
I've got some habits
That I can't explain
Could start for the corner
Turn up in Spain
Why try to change me now

 

我坐著發著白日夢
我做了一大堆的  白日夢
煙灰   我點灑在地上
周末我出遠門
總會忘了鑰匙在門上
但  又何必  試著現在改變我呢?
 
為什麼我不能就是 陳腔濫調
人們討論著
人們關切著
 
我試圖改變  但那不是我
因為我看不見  我那款瘋狂世界  從我身邊流逝
 
I sit and daydream
I've got daydreams galore
Cigarette ashes
There they go on the floor
I go away weekends
And leave my keys in the door
But why try to change me now

Why can't I be more conventional
People talk
People stare
So I try
But that's not for me
Cuz I can't see
My kind of crazy world
Go passing me by

所以 
讓人們去   猜測
讓他們去   嘲笑
讓他們去   不滿
你知道我  愛 你
直到月亮都因而   顛  倒
難得你記不得
我是你的 小丑
又何必試著  現在 改變 我呢?
 
So let people wonder
Let 'em laugh
Let 'em frown
You know I'll love you
Till the moon's upside down
Don't you remember
I was always your clown
Why try to change me now

Don't you remember
I was always your clown
Why try to change me
Why try to change me now
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()