close

完美的一天  PERFECT DAY (原唱 Lou Reed) 蘇珊波爾 新版    MV 導演竟然是 LOU REED?? 天阿!!

 

好吧! 我坦承我掉進洞裡了,或者這是個漩渦,是你拉著我往下跳的還是我拉著你呢?

無法理解烏龜是怎麼跑的比兔子還快的?

就算甜到不行,我也要感受原味不喝水。

早晨的擁抱幾乎讓我無法呼吸,我想我的痛你懂。

Only Time Will Tell, I believe.

 

Just a perfect day                            真是完美的一天

Drink sangria in the park                 我們在公園啜飲著水果酒

And then later, when it gets dark   當天際慢慢昏暗

We go home                                   我們回到家裡

Just a perfect day                           真是完美的一天

http://perezhilton.com/tv/Susan_Boyle_Perfect_Day_Official_Music_Video/?ptvid=44eefcbc84f8f&channel_id=music&start=0&end=19

 

Feed animals in the zoo     

我們在動物園餵食動物

Then later, a movie, too

稍晚再去看場電影

And then home

然後回到家裡

 

Oh it's such a perfect day

真是完美的一天

I'm glad I spent it with you

好高興和你共渡這一天

Oh such a perfect day

真是完美的一天

You just keep me hanging on

你讓我眷戀難忘

You just keep me hanging on

你讓我眷戀難忘

 

 

Just a perfect day

真是完美的一天

Problems all left alone

煩惱全拋在腦後

Weekenders on our own

與你獨處共渡週末

It's such fun

樂趣無窮

Just a perfect day

真是完美的一天

You made me forget myself

你讓我渾然忘我

I thought I was someone else

好似我已化身他人

Someone good

化身更美好的人

 

Oh it's such a perfect day

真是完美的一天

I'm glad I spent it with you

好高興和你共渡這一天

Oh such a perfect day

真是完美的一天

You just keep me hanging on

你讓我眷戀難忘

You just keep me hanging on

你讓我眷戀難忘

 

You're going to reap

愛情 要怎麼收穫

Just what you sow

就要先怎麼栽

arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()