close

看完了這片Prime (春心蕩漾),很愁悵!

蝸君說,為什麼不給一個Happy Ending,但我說: 只有老女人才懂,為什麼!

 

你在我身邊,我忍住了整個想爆發的情緒,我不想讓你看見我的脆弱與悲觀。

與片中道盡了我這老女人的心聲,我害怕的不敢回應你的討論。

 

如果是我,我也會放手,因為你的天空很大,你的未來多我很多,我很愛你,所以我希望你更好,你的未來...你一切的一切!

如山形瑞秋歌詞唱到 : 我破碎的心與我都同意,你和我,永遠無法成為我這生的最愛,所以我讓你自由!!

My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best
My very best
I set you free

但現在,神丟給我一個又一個緊接的難題,是提醒我要緊抓著你還是還是.........,只是普通的人生試鍊。

我不懂。

 

但我只會用著老女人的勇敢來面對。

 

I WISH YOU LOVE (Rachel Yamaga) 山形瑞秋

I wish you bluebirds in the spring
To give your heart a song to sing
And then a kiss, but more than this
I wish you love
And in July a lemonade
To cool you in some leafy glade
I wish you health
But more than wealth
I wish you love

My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best
My very best
I set you free

I wish you shelter from the storm
A cozy fire to keep you warm
But most of all when snowflakes fall
I wish you love
But most of all when snowflakes fall
I wish you love

arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()