close

I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze and love is a riddle
是的,怎麼又卡住了,原來 胸無大志就是這樣像鬼魂一樣飄蕩著?!

人生像迷宮  怎麼走都走不出來

愛情又像一道道謎  見鬼了才解的開

 

引用 http://sonybmg.pixnet.net/blog/trackback/de1eff2b59/28136522

THE SHOW 蘭卡的異想世界


I'm just a little bit caught in the middle
我有點不知所措

Life is a maze, and love is a riddle
生命是迷宮 愛情難看透

I don't know where to go
我不知要往哪裡走

Can't do it alone
無法獨自承受

I've tried, but I don't know why
我試過 但還是不懂


Slow it down, make it stop
放慢速度 煞車啟動

Or else my heart is going to pop
不然我的心就要爆衝

'Cause its to much, yeah its a lot
這樣太超過 真的太超過

To be something I'm not
要我別做真正的我


I'm a fool, out of love
我是個傻瓜 失去愛的傻瓜

'Cause I just can't get enough
因為我總是要更多

CHORUS 副歌:
I'm just a little bit caught in the middle
我有點不知所措

Life is a maze, and love is a riddle
生命是迷宮 愛情難看透

I don't know where to go
我不知要往哪裡走

Can't do it alone
無法獨自承受

I've tried, but I don't know why
我試過 但還是不懂

 I'm just a little girl lost in the moment
我只是個迷惘的女孩

I'm so scared but I don't show it
我好怕 但我沒有表現出來

I can't figure it out
我不明白

It's bringing me down
我的心蒙上陰霾

I know, I've got to let it go
我知道
我得釋懷
And just enjoy the show
盡情享受人生這齣戲

The sun is hot in the sky
炙熱艷陽高掛天上

Just like a giant spot light
像盞巨大聚光燈照射地上

The people follow the signs
人們遵循著記號的指示

And synchronize in time
同步進行重複的模式

 

It's a joke, nobody knows
真是個笑話 竟沒有人知道

They've got a ticket to the show.
他們都有參加這場戲的票

 

 

盡情享受人生這齣戲

da dum de dum, da dum de dum and just enjoy the show
盡情享受人生這齣戲

I want my money back

 

 

我要讓它值回票價
Just enjoy the show
盡情享受人生這齣戲

I want my money back
我要讓它值回票價
Just enjoy the show
好好享受人生這齣戲

 


dum de dum, da dum de dum and just enjoy the show

arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()