close

Sunday is gloomy 
My hours are
slumberless 
Dearest the shadows 
I live with are
numberless 
Little white flowers 
Will never awaken you 
Not where the
black coach 
Of sorrow has taken you 
Angels have no thoughts 
Of ever returning you 
Would they be angry 
If I thought of joining you? 

Gloomy Sunday 

Gloomy is Sunday 
With shadows I spend it all 
My heart and I 
Have decided to end it all 
Soon there'll be candles 
And prayers that are said I know 
But let them not weep 
Let them know that I'm glad to go 
Death is no dream 
For in death I
caressing you 
With the last breath of my soul 
I'll be blessing you 

Gloomy Sunday 

Dreaming, I was only dreaming 
I wake and I find you asleep 
In the deep of my heart here 
Darling I hope 
That my dream never
haunted you 
My heart is telling you 
How much I wanted you 

Gloomy Sunday 


 星期天令我情傷
時光流逝我輾轉難眠
親愛的
我活在無止盡的陰影裡 
潔白的小花無法喚醒你
悲哀的死靈之車更不可能將你帶回 
既然天使未嘗想讓你重返 
我若想加入你們的行列他們是否會憤怒 


憂鬱的星期天 

傷情在星期天 
陰影始終圍繞著我
我的心意已決
將這一切都結束
我知道不久之後就會有蠟燭和弔唁
但請他們別為我哭泣 
讓他們知道我走的心甘情願
死亡不是虛無的夢 
因為唯有死亡才能與你纏綿 
在我靈魂的最後一次呼吸中 
我爲你祝福 

憂鬱的星期天 

夢 
我不過是在作夢罷了 
夢醒時分 
我發覺你深深地沉睡我心田 
親愛的 
我希望我的夢沒驚擾了你 
我的心正向你傾訴 
我是多麼地想你 

憂鬱的星期天


(謝謝那個站長 我有活著離開你的站了) 

arrow
arrow
    全站熱搜

    whoslittleshop 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()